Synchroonkijken

4 comments

Have you heard of Synchroonkijken (sorry, this is for dutchies) by Else Kramer? It's a project about photographing and looking at things in new ways. It started on monday and every day, for a week, a new assignment pops up in my mailbox. Today the assignment is: 'look at blue'.
Having so much fun doing this!

----------

Heb je gehoord van Synchroonkijken van Else Kramer? Het is een project waarbij je op een nieuwe manier leert kijken naar dingen en ze fotografeert. Het project startte maandag en elke dag, een week lang, vind ik mailtjes met een dagelijkse opdracht in mijn mailbox. De opdracht van vandaag: 'kijk naar blauw'.
Zo leuk om te doen!

4 comments:

  1. Heel leuk idee, had me al opgegeven. Heb er soms ook een hansje van, en gooi ze weleens op mijn blog. Een blik met het creatieve oog maakt een mens happy toch?

    ReplyDelete
  2. Handje van....bedoel ik, oeps slordig

    ReplyDelete
  3. Hee, die emaillen kan heb ik in het rood! Waarom zeg ik dat eigenlijk?
    Nou ja, hoe dan ook.
    Nog gefeliciteerd met je zwangerschap, was er nog niet van gekomen een reactie achter te laten, bij dezen dus:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank!!
      Ja, ik zag 'm! Zo kwam ik eigenlijk ook op het idee om die van mij te fotograferen ;-)

      Delete

all content on this blog © Kim Welling unless stated otherwise. Powered by Blogger.